Podatki o dostavi
Podatki o dostavi
Informacije o dostavi
Dostava je za vsa spletna naročila BREZPLAČNA !!!
Ko boste uspešno oddali naročilo, vam bomo poslali potrditveno e-poštno sporočilo, ki potrjuje, da smo prejeli vaše naročilo.
Ko bo vaše naročilo sprejeto in obdelano, vam bomo poslali e-poštno sporočilo o odpošiljanju, ki bo potrdilo, da so bili vaši izdelki odposlani. To e-poštno sporočilo bo vsebovalo tudi podatke o prevozniku in sledenju ter predvidene roke dobave.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi velja dobavni rok, ki je naveden.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Največkrat zadošča obisk najbližje pošte.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Če v četrtem koraku oddaje spletnega naročila izberete ''Odprema celotnega naročila hkrati'' vam bomo naročilo poslali v eni pošiljki. V primeru, ko izberete ''Odprema razpoložljivih artiklov.'' pa bo pošiljka odpremljena v več pošiljkah.
Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.
Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Če boste nekaj dni odsotni, lahko v četrtem koraku pri dostavi v meniju označite tudi željeni datum odpreme vašega paketa. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni naslov.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Za vse dodatne informacije nas pokličite Tel: 031 627 630 ali pošljite zaformin@hotmail.com
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.