Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine tandemskydive.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Tandemskydive.si  je spletna trgovina s katero upravlja podjetje Aleš Zamuda s.p., v nadaljnem besedilu "trgovec". Svetujemo vam, da si pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu tandemskydive.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

Članstvo spletne trgovine in uporabniki

Ob registraciji v spletno trgovino tandemskydive.si  obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

V spletno trgovino se lahko prijavite kot posameznik - fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Pod pravno osebo se smatrajo podjetja, samostojni podjetniki in posamezniki, ki uporabljajo nakupljeno blago v pridobitveni dejavnosti. Možnost izbire prijave kot fizična ali pravna oseba ima uporabnik ob registraciji oziroma oddaji naročila.

Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila splošnih pogojev poslovanja.

Pravne osebe so uporabniki, ki blago in storitve pridobijo ali uporabljajo za namene njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so pravne osebe po teh določilih veljajo pravila splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji oziroma ob oddaji naročila ter določila obligacijskega zakonika. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Varovanje osebnih podatkov

Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Trgovec za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine tandemskydive.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika.

Avtorske pravice

Spletna trgovina tandemskydive.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi podjetij so v njihovi lasti.

Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Trgovec ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Trgovec ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odgovornost

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi posredoval točne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij in ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo nujno dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).

Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na spletni strani.

 

Pomoč uporabnikom


Kako opraviti nakup

Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje vašega naročila ali (če je še možno) spremenite osebne podatke ter naslov za prejemanje računov in dostavo. Ustvarite lahko svoj profil in prejemate naše e-novice z akcijskimi ponudbami.

Rubrika Moj račun, ki ima naslednje pomožne rubrike:

  • Glavni račun – osebni podatki, ki ste jih navedli pri prvem naročilu ali pri registraciji
  • Moji naslovi – pregled vseh naslovov za pošiljanje računov in artiklov
  • Moji profili – seznam shranjenih načinov plačila in dostave
  • Moje e-novice – akcijske ponudbe in popusti v naši trgovini
  • Ukinitev računa – popolna ukinitev uporabniškega računa

 

Moja naročila

Pregled naročil

Pregled vseh vaših naročil, ki so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo z nami za pomoč uporabnikom in identifikaciji artikla pri osebnem prevzemu. Iz seznama so razvidni datum naročila, cena artikla in faza obdelave naročila.

Podrobnosti o naročilu

Tukaj najdete vse podatke, ki ste jih navedli ob naročilu. Ti obsegajo naslov za pošiljanje računa, naslov za dostavo, način dostave, način plačila, identifikacijo artikla, število naročenih artiklov in ceno. V podrobnem opisu najdete tudi številko naročila, kraj, na katerem se nahaja vaša pošiljka, in informacijo o tem, ali je bil artikel prevzet oziroma dostavljen.

Možnost sledenja pošiljkam (tracking)

Omogoča sledenje naročilu od samega začetka do prevzema oziroma dostave.

 

Moj račun

Glavni račun

Vsebuje osnovne podatke, ki ste jih navedli pri registraciji (ime, priimek, naslov) in podatke za prijavo (naslov elektronske pošte, geslo). V tej rubriki lahko spreminjate vse podatke.

Moji naslovi

Če naročate artikel na drug naslov (ne na glavnega), lahko tak naslov dodate na seznam. To velja tako za naslove za pošiljanje računa kot naslove za dostavo. Vpišete lahko več naslovov in potem vsakič preprosto izberete pravega.

Moji profili

Profili so namenjeni uporabnikom, ki pogosto spreminjajo naslov za dostavo (dostava v službo, v počitniško hišo, k staršem itd.). Uporaba profilov vam olajša nakupovanje in prihrani čas. Zdaj vam ni treba več pri vsakem nakupu vnašati vedno istih podatkov, kot so naslovi, način plačila in dostava. Pri nakupovanju preprosto izberete enega izmed profilov in podatki bodo vnešeni avtomatsko.

Moje e-novice

Bi radi bili obveščeni o novostih, popustih in posebnih akcijah, kot so brezplačna dostava, popusti, sezonske odprodaje, akcijski kompleti, najbolj priljubljeni artikli in podobno? Preprosto označite Da, želim prejemati e-novice in dobivali jih boste na svoj elektronski naslov. E-novice pošiljamo tedensko.

Ukinitev računa

Če izberete možnost Ukini uporabniški račun, boste prejeli elektronsko sporočilo z navodili za ukinitev računa. Ukinitev računa je nepovratna in onemogoča nadaljnji dostop do podatkov o naročilih.

 

Naročilo po telefonu

Vedno smo vam pripravljeni pomagati, zato vam omogočamo tudi oddajo naročila po telefonu.

Preden pokličete

Kaj morate vedeti, preden naročite po telefonu …

Zapišite si, kateri artikli vas zanimajo.

Za pravilno izvedbo naročila morate operaterju povedati natančen naziv artikla. Z veseljem odgovorimo tudi na vsebinska vprašanja, če želite, pa vam bomo pomagali tudi pri končni izbiri artiklov.

Izberite način dostave in plačila

Plačate lahko na različne načine, blago pa prevzamete ob dostavi na dom.

Pripravite natančen naslov in kontaktne podatke
  • če bo blago dostavljeno na dom, potrebujemo natančen naslov za dostavo.
  • ali želite, da račun pošljemo na drug naslov kot naročene artikle?
  • prosili vas bomo tudi za vašo telefonsko številko in naslov elektronske pošte.

 

Spremembe naročila

Preklic naročila ali spremembo naslova (za dostavo) lahko uredite v Centru za pomoč naročnikom . Za druge spremembe je treba naročilo preklicati in artikle naročiti znova ali poklicati našo ekipo za pomoč uporabnikom na telefonsko številko Tel: 031 627 630.

Spremembe naročenih artiklov v naročilu

Zadevo lahko rešite na dva načina:

- Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.

- Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila ni možna. Napačen način plačila -> storno in oddaja novega naročila.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave žal ne morete spreminjati.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza (o datumu dostave obveščamo stranke s SMS sporočilom ali po elektronski pošti), se lahko v našem Centru za pomoč uporabnikom dogovorite za drug datum dostave. Ko pri oddaji naročila izbirate način dostave, imate možnost, da izberete do 7 dni zamika datuma dostave.

 

Cene in plačila


VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN !

Vse cene v spletni trgovini tandemskydive.si so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), razen, če ni to drugače zapisano.

Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma, ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih do prodaje zalog.

Načini plačil

FINANCIRANJE - KUPUJTE ENOSTAVNO IN HITRO

V trgovini tandemskydive.si vam poleg gotovinskega plačila nudimo širok izbor plačilni načinov, s katerimi bo vaš nakup udoben in enostaven.

1. Paypal

PayPal je najbolj priljubljen in nadvse varen plačilni sistem, ki nastopa kot posrednik med kupcem in prodajalcem. Pri plačevanju s Paypal boste preusmerjeni na njihovo spletno stran za plačevanje, kjer sledite korakom nakupa ter zaključite plačilo. Če še nimate svojega PayPal računa, si ga lahko ustvarite na sledeči povezavi: https://www.paypal.com/si.

2. Predračun

Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, naročilo, na katerem so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila.

3. Plačilo po povzetju

Če izberete plačilo po povzetju, plačate odkupnino pismonoši ob dostavi pošiljke. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vam pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo, s katerim lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije.

VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN !


Informacije o dostavi

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi velja dobavni rok, ki je naveden.

Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosim povprašajte). V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Največkrat zadošča obisk najbližje pošte.

Za vsa naročila je dostava brezplačna !


Dobavni roki

V pripravi